tisdag 4 oktober 2011

Höstpremiär

Kors i taket!! Dan har gett sig ut i naturen för att klättra och gjorde sällskap i Hattebo. Synd att jag glömde min kamera hemma så jag kan kunde tyvärr inte föreviga ögonblicket. Han fick sig en guidad tur på de nya blocken och jag tror nog att han tyckte om vad han såg. Nu har han åtminstone lite nya problem att bekanta sig med. Några skickades idag, men det finns fortfarande ett gäng kvar för honom att skicka. I söndags när Viktor guidades hittade vi några nya block inte långt från där vi nu nöter så området kommer att växa, frågan är hur mycket mer vi kommer att hitta. Borsten ska fram och göra rent för lite nyturer även där framöver och det ska bli kul att se hur många problem vi lyckas vaska fram. Jag får se till att vara noggrann att ta med kameran framöver så att det kanske blir lite mer action på bloggen och det ges bildbevis på att Dan klättrar då han lyst med sin frånvaro sedan i våras, om det nu går att lysa med frånvaro.

3 kommentarer:

  1. Där var du jäkligt snabb att skriva.
    Jag måste säga att man var lite ringrostig, naggad i kanten så att säga. Just nu känns all förnedring ganska bra, ett par veckor och psyket är på topp igen.

    SvaraRadera
  2. Du ser ut att ha en bit kvar till formen är tillbaks, men se nu till att hålla igång så ska vi borsta upp de andra blocken jag och Viktor hittade så skickar vi lite nya FA´n.

    SvaraRadera
  3. VA!!! En bit kvar??? Ytrost försvinner så fort man använder 5-56!

    SvaraRadera