lördag 29 oktober 2011

Avslut

I går fredag blev det avslutningsdag i Fontan med start att under förmiddagen torka problemen Tranche du Lard och À Bras Plat à Bras för att kunna nöta ned dem. Isabell hade lite nötande för att få till ett par crux och jag för min del var tvungen att hitta avslutningen på mitt problem. Det blev ett krigande med viss frustration på grund av enkla misstag och fuktig sten under eftermiddagen då vi gav oss i kast med eländena. Jag fick stryk åter igen men tror mej hittat rätt avslutning för att kunna kravla upp. Isabell öste på för fullt och gjorde återigen ett snyggt sänd av en 6c och visar vem som är Värnamos hetaste klättrare. Med detta gjort så nöjde vi oss för denna gången och förberedde oss för den 16 timmar långa trippen från Larchant till Värnamo.

5 kommentarer:

  1. "The Movie" kommer så småning om. Jag måste hinna få ordning på sakerna och redigera. Vill ju bjuda på kvalitet. ;)

    SvaraRadera
  2. Kvalité? Det måste innebära att filmen enbart innehåller Isabells tick...

    SvaraRadera
  3. Fått ordning på din kropp än? Du sitter för mycket framför datorn.

    SvaraRadera