onsdag 7 september 2011

Nytur

Igår blev det en snabb sväng förbi Hattebo innan fotbollsträning och väl ute så hade Isabell borstat ordentligt och planerat för att skicka problemet vi borstade upp förra turen där ute. Efter en stund nötande så hittade hon betan och kravlade sig upp. Problemet klassade hon som en 6a+ eventuellt 6b, men något namn poppade inte upp så vi får se vad fantasin har att komma med. Dessutom hade hon hunnit nöta på en travers på blocket, men det var inte läge för den då. Förhoppningsvis så kommer även den att snart ge med sig då vi båda besitter viss envishet, men min teknik och styrka är inte i klass med Isabells så jag får finna mej i att hänga i hasorna ett tag till. Jag kan tyvärr inte bjuda på mer än usel bild och ljud då jag inte äger några bra tekniska apparater som gör det hela mer intressant.


Hoppas nu att Viktor får lite av det han önskar då han sitter hemma och rullar tummarna och bekymrar sig över att inte kunna vara ute i skogen som han så hett åtrår. Jag får väl se till att få honom på benen så han kan vara med och ha lite kul framöver han också, vem ska annars ösa på med fulbeta när vi klättrar?

3 kommentarer:

  1. Fulbetan brukar du ju själv lista ut ganska snabbt, så varför du behöver min hjälp med det förstår jag inte.

    SvaraRadera
  2. Du behövs för att göra klättringen ännu svårare. När jag väl kommit på en lösning så hittar du alltid på ett sätt att förstöra.

    SvaraRadera
  3. Det beror snarare på att du är för svag, än att jag ger fulbeta.

    SvaraRadera