onsdag 30 november 2011

Vinter?

Vädret är ju dassigt här, som antagligen i hela Sverige och det bjuder ju inte till att kunna ge sig ut och klättra. Framförallt inte om kvällarna då det är mörkt ute redan innan man ens hunnit fundera på att sluta arbetet för dagen. Inte heller helgerna har varit generösa och nu har det blivit till att bita i det sura äpplet och fläska på i DansGarage vilket jag nu redan efter ett par veckor har tröttnat på och vill ut igen. Vädret tillåter som sagt inte att det blir någon klättring ute så det är bara till att gilla läget. Som om det inte räcker med vädret så förhindrar en förkylning från att klättra fullt ut och det ska bli spännande att se om kroppen orkar med helgens totalboulder i Sävsjö. Det bli iaf till att åka dit och känna på problemen, men känner jag mej själv rätt så kommer jag att kötta på mer än vad jag egentligen orkar. Får se vad som händer och målet denna gången är att spöa Viktor vilket borde gå bra med tanke på den fotteknik han visat upp den senaste tiden :)

2 kommentarer:

  1. Jag skulle kunna klättra i träskor, och ändå slå dig. Basta!

    SvaraRadera
  2. Ta med träskorna i morgon och bevisa det påståendet.

    SvaraRadera