onsdag 28 december 2011

DansGarage.........

Igår var det dags att angripa de 31 uppskruvade problemen i DansGarage. En enkel sammanfattning för min del kan bäst beskrivas att det gick åt helvete. Viktor vann över mej igen, men värst är ändå att jag inte tog mej upp där jag känner att jag borde ha fixat det. Det kan vara dags att ta en viloperiod från klättringen och hitta på nåt annat en vecka eller två.

I övrigt igår så var det en enmansshow då Sammy D gjorde entré något bakis efter julhelgens ståhej. Trots tillståndet så skickade han alla problemen medan Oskar fick nöja sig med en andraplacering. Vad jag förstod så var det otippat att Martin Z dök upp när det återstod mindre än en timme. Han snörade på Viktors gamla "pocahontas" och gav sig i kast med plasteländena.

Nu orkar jag inte med detta elände mer så nu får det bli till att hålla igen ett litet tag och komma tillbaks med mer motivation.

4 kommentarer:

  1. Lägg ner för i år, ta en rejäl bläcka på nyårsafton, så tar vi tag i saken nästa år.

    Gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. En rejäl bläcka ska kunna ordnas. Det kanske hjälper att glömma den senaste tiden då klättringen har gått åt helvete.

    SvaraRadera
  3. Per, glöm inte att det finns mer här i livet än klättring. Tex. honung, gamla tanter, sportbilar, tama husdjur mm.

    Jag har förövrigt spenderat dagen i Kjugekull utan att komma upp för något, förutom två uppvärmningsproblem. Men inte fan gnäller jag för det!

    SvaraRadera
  4. Visst finns det annat i livet, men inte här i Värnamo.

    Vilken ambitionsnivå hade du när ni rullade ner till Kjuge? Kan ha viss påverkan i det läget.

    SvaraRadera