söndag 1 april 2018

Fontan dag 2

Vad hände idag då? Roche aux Sabots var på schemat och känna på några problem. Ovanan att klättra  mer än några få timmar gör ju att kroppen är något seg idag och förhoppningarna var inte högt ställda. För min del spelar det ingen roll då jag är här för att ha lite kul. Sedan tidigare har jag visat prov på att vara usel på att landa bra när jag faller och så fortsatte det även idag. Tur att jag är lite "bootylicious" så att det finns mer vaddering är vad paddan bjuder på.


Vill ni se lite misslyckanden och dålig teknik så ser ni det i spelaren ovan.

Efter att armarna tagit slut tog jag tag i att nöta ned benen lite med en löprunda på den Franska landsbygden. Lagom trevliga personer visade sig idag och dessa visade på att tesen stor/dyr bil = liten k*k då de hängde på hornet och visade hur långt deras tredje finger är.

Känner lite på La Raie de Q (6b+)
Fuktig morgon när vi passerade Larchant.
Vy från stigen vid frukost.
Nu blir det vila för att ladda till morgondagens tripp till Isatis och Cuisiniere. Får se om det blir något kul gjort då, eller blir det en kavalkad av misslyckanden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar