onsdag 9 maj 2012

Filmtajm

Äntligen har jag orkat med att knåpa ihop en liten filmsnutt. Den är kort och innehåller inte mycket sevärt, men håll tillgodo ändå Viktor.



Kanske att det kan komma en uppdatering om jag tar mej tid till det. Innehållet blir då en massa misslyckanden då det var det klättringen kom att bli. Visst blev det en del gjort, men då var kameran inte igång. Hoppas att detta kan ge lite glädje för någon. Mamma, när varningstexten kommer är det bara till att stoppa filmen, du vill inte se slutet. Tro mej.

6 kommentarer:

  1. Så ja! Fint med en film som inte förstörs av klatschig musik. Det känns nästan som man själv är på plats när man hör fåglarna, peppningen och skrapet från risig fotteknik mot stenen.

    Bella, du måste jobba på dina passningskills.... :-)

    SvaraRadera
  2. Kul att du tycker om den lilla filmsnutten Viktor. Jag har saknat tid och motivation för att få ihop något tidigare. Förvånansvärt bra ljudkvalitet på de där kamerorna, men min taskiga fotteknik kommer nog alltid att höras tydligt. ;-)

    Ja, passandet är en egen konstart i sig :-)

    SvaraRadera
  3. Passar det inte så passar det inte... bra film PM!
    Jag minns när Viktor passade mig på Kermit i Utby...
    Jag minns Viktor passa mig i Nöttja...
    Jag litar ALDRIG på Viktor mer!

    Jag säger bara Powerspottning är det enda som gäller, hela tiden...
    //Dan

    SvaraRadera
  4. Dan, passandet på Kermit var så tajt att det gick åt helvete. Ge fan i att falla med högerfoten på min uppsträckta hand istället! Å Nöttja kommer jag inte ens ihåg. Å blocken är är väl max ½ meter höga, så hur kunde det vara något allvarligt?

    SvaraRadera
  5. Har försökt komma på någon fyndig kommentar men inte lyckats. Visst, jag kunde ju inte låta bli att kika. Mamma

    SvaraRadera
  6. Det såg inte skönt ut!
    //Foten i Tranås

    SvaraRadera