måndag 9 april 2012

Påsk

Skönt med lite förlängd ledighet och släppa allt vad arbete heter en stund. Värdet har ju inte varit av det mest pålitliga slaget, såvida inte fullständigt oförutsägbart är pålitligt. I alla fall så blev det en tur till Slättmon igår då vädret visade sig från sin bästa sida. Förkylning och bakfylla gjorde att det inte blev några problem tickade, men några press på Corrupted Blood (6c) blev det iaf, jag lyckades till och med greppa pinchen innan mantlingen och slänga upp foten för att till slut inte orka pressa upp. Bara det är en stor framgång för min del. Klas den lille illern som var och åt upp sej hos mamsen ville ut på lite äventyr, så han fick ju följa med.
Vad lyckades då han med? Med lite darr på avslutningen så skickade han ovan nämnda problem, Chact Chirac (6c) och Skogsväg 25 (7a). En riktigt bra dag för honom skulle jag snabbast sammanfatta det.
Allas vår busBella jobbade en stund på Corrupted Blood och var farligt nära att sätta den, så efter Fontanresan och några dagars vila därefter så kommer hon att skicka den är jag övertygad om.

Nu är fokus inställt på att göra i ordning här hemma och packa inför semestern aka träningslägret i Fontan. Ska bli spännande att se vad jag utsätter mej för denna gången. Det finns ju så mycket kul där att göra och nu börjar jag dessutom att hitta hyfsat bra mellan alla områden. En intensiv vecka ses det fram emot och med misstanke om att inte ha någon uppkoppling till nätet så blir det extremt fattigt med uppdateringar här, så det får bli en längre sammanfattning framöver istället.

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. lägg upp mer bilder på bloggen, allmänt, så blir jag för jävla glad.

    /Klas

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig Klas. Det är för tunt med bilder för jag är så förbannat ivrig med att klättra själv.

    SvaraRadera